Een fietstocht over de dijk: wind, een lekke band, maar veel mooie gesprekken
Tijdens de start van de samenwerking tussen Dijkgenoten, Sweco en waterschap Aa en Maas werd de wens uitgesproken om een fietstocht over de dijk te houden voor alle directeuren.
Dus, zo geschiedde: vorige week stapten alle directeuren op de fiets om het dijktraject en elkaar op een informele manier te leren kennen.
Onder de bezielende begeleiding van René Vincken (technisch manager) en Wilbert Kuijken (adviseur omgeving), heeft de groep de gehele 21 kilometer afgelegd op een stalen ros. Onderweg zijn ze gestopt bij een aantal highlights van het project. Tijdens een pauze bij de Catharinahof in Grave wisselden ze onderling van gedachten over de planning en het proces van het project. Na een lunch bij Brass aan de Maas was er maar één conclusie: volgend jaar weer. Maar dan met beter weer.

Schrijf je in voor onze nieuwsservice
Abonneer je op onze digitale nieuwsservice en ontvang leuke en interessante artikelen over diverse onderwerpen wekelijks in je mailbox.
Recent nieuws
- Nieuws uit het algemeen bestuur11 juni 2026
- Inloopavond over herinrichting Lage Raam, Hooge Raam en Halsche Beek in gemeente Land van Cuijk9 juni 2026
- Waterbericht mei: nat, koud, heet en droog8 juni 2026
- Bezoek 27 juni onze Waterdag vol spetterende activiteiten bij natuurcentrum De Maashorst!8 juni 2026
- Subsidieplafond bereikt met 25 nieuwe groene schoolpleinen, nieuwe kans in 20278 juni 2026