Dienstverlening


Wij vinden het belangrijk om onze dienstverlening aan inwoners, agrariërs, ondernemers en samenwerkingspartners te blijven verbeteren. Dat doen we persoonlijk, maar ook via de digitale weg. De komende jaren ga je daar iets van merken.

Betere dienstverlening door digitalisering

Nederland digitaliseert, dat zie je elke dag in je werk en privé leven. Dit biedt grote kansen om de digitale dienstverlening van overheidsorganisaties slimmer, toegankelijker en persoonlijker te maken. Ook wij werken aan een betere klantgerichte en digitale dienstverlening. Bijvoorbeeld bij regelzaken zoals het aanvragen van een vergunning of het doen van een melding, en bij juridische zaken zoals het indienen van een bezwaar. Maar ook als je een vraag hebt voor advies, iets vreemds rondom het water hebt gezien of informatie wilt over water in jouw woon- of werkomgeving.

Hoe de waterschappen richting geven aan de digitalisering en wat daarin centraal staat, zie je in het volgende filmpje:

Denk je mee?

Onze visie op digitale dienstverlening willen we blijven doorontwikkelen en verbeteren. Daarom vragen we je om met ons mee te denken. Heb je suggesties om onze website of digitale dienstverlening te verbeteren? Dan horen we dat graag van je! Je kunt contact met ons opnemen via e-mail, telefoon of het contactformulier.

Deel een suggestie


Vragen? Wij helpen je graag!